esinertheme

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

همه چیز در مورد PES 2020 کمپانی کونامی در سال‌های اخیر با اضافه‌کردن بخش‌های متنوع به بازی Pro Evolution Soccer، این فرنچایز محبوب خود، همواره سعی داشته تا پا‌به‌پای رقیب غرب


عضو شوید



فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

{Administrator {A.E
15:03
چهارشنبه 01 خرداد 1398

همه چیز در مورد PES 2020

کمپانی کونامی در سال‌های اخیر با اضافه‌کردن بخش‌های متنوع به بازی Pro Evolution Soccer، این فرنچایز محبوب خود، همواره سعی داشته تا پا‌به‌پای رقیب غربی خود، فیفا، تجربه خوبی از فوتبال مجازی را در اختیار هواداران خود قرار دهد.


علی‌رغم گیم پلی عالی، بازی PES در سال‌های اخیر با واگذاری لیگ‌های لایسنس شده خود به فیفا به نوعی میدان رقابت را به این حریف خود واگذار کرده است. این یعنی رابطه بین PES و رقابت‌های قهرمانی یوفا دیگر یک رابطه انحصاری و مختص به PES نخواهد بود.


آیا PES 2020 می‌تواند این خلاء را با ورود بخش جدیدی یا نوآوری در بخش‌های دیگر پر کند یا خیر؟


در ادامه به بررسی آخرین اخبار جدیدترین نسخه این بازی یعنی PES 2020 خواهیم پرداخت.

با نگاه به تاریخ انتشار نسخه‌های پیشین این بازی می‌توان تاریخ انتشار PES 2020 را حدس زد. از آنجایی که روز انتشار این بازی اکثرا سه شنبه بوده است انتظار می‌رود این نسخه هم در روز سه شنبه (یا اواخر ماه آگوست و یا در نیمه اول ماه سپتامر ۲۰۱۹) منتشر شود.

بازی PES 2020 چه زمانی منتشر خواهد شد؟

PES 2019: 28 August 2018

PES 2018: 12 September 2017

PES 2017: 13 September 2016

PES 2016: 15 September 2015

بازی PES 2020 بر روی چه پلتفرم‌هایی قابل اجرا خواهد بود؟


می۲شود انتظار داشت PES 2020 هم مثل نسخه‌های پیشین بر روی پلتفرم‌های همیشگی یعنی PS4 ،Xbox One و PC قابل اجرا باشد. اما انتظار نداریم این بازی بر روی پلتفرم نینتندو سوئیچ یا ورژن‌های سازگار با PS3 یا Xbox 360 قابل دسترسی باشد

قیمت بازی PES 2020 چقدر خواهد بود؟

بازی  PES 2019 با قیمیتی در حدود ۵۴.۹۹ یورو منتشر شد و الان که قیمیت آن کاهش یافته می‌توانید آن را با قیمت ۳۰ یورو تهیه کنید. می‌شود انتظار داشت قیمت نسخه PES 2020 هم در همین حول و حوش باشد.

بازی PES 2020 چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی خواهد داشت؟

در حال حاضر بررسی این موضوع کمی سخت است اما با شواهدی که در دسترس است می‌توان حدس‌هایی را در این باره زد. از آنجایی که PES از کمبود تیم‌های لایسنس شده رنج می‌برد با خرید امتیاز برخی از تیم‌های مطرح می‌تواند در زمینه لایسنس تیم‌ها به رقیب خود یعنی فیفا نزدیک‌تر شده و هواداران خود را کماکان راضی نگه دارد.


این بازی در حال حاضر با در دست داشتن امتیاز تیم‌هایی مثل لیورپول، آرسنال، بارسلونا، دورتموند و اینتر در کنار تعدادی دیگر حرف زیادی برای گفتن در مقابل فیفا با سریالی از تیم‌های لایسنس شده ندارد.


قطعا کاربران این بازی که چیزی در حدود ۵۵ یورو برای خرید آن می‌پردازند دوست دارند تا با بازیکنان، کیت و استادیوم‌های مختص به تیم‌های محبوب خود بازی کنند – که متاسفانه در بازی PES هنوز به این خواسته خود نرسیده‌اند.


بازی  PES در سال ۲۰۱۸ امتیاز رقابت‌های لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را به فیفا واگذار کرد و از آن پس با خرید امتیاز برخی از لیگ‌های اروپا مثل لیگ پرتغال، لیگ اسکاتلند، لیگ هلند و لیگ ترکیه سعی کرد تا به نوعی جبران مافات کند اما این درحالی است که این بازی هنوز لایسنس لیگ‌های بزرگ انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و فرانسه را در اختیار ندارد.

 

 

 

 

 

در کنار نقاط ضعف، نقاط قوت این بازی که موجب برتری آن در مقایسه با فیفا می‌شود گیم پلی خوب آن است. سال گذشته بازی PES 2019 بخش‌های جدید و نوآورانه‌ای مثل پاس بدون نگاه (مختص روبرتو فرمینیو)، شوت‌های چرخشی و چرخش‌های بازیکنان در گوشه‌های زمین را به بازی معرفی کرد تا حداقل ایده‌های گیم پلی بهتری در مقایسه با فیفا داشته باشد.


تلاش نسخه PES 2019 برای هر چه بیشتر رئالیزه‌کردن بازی هم واقعا ستودنی بود. در این نسخه می‌توان به تاثیر داشتن بازیکنان اطراف بر روی بازیکن حامل توپ و حرکت بعدی او پی برد.

 

در پایان باید به این موضوع اذعان داشت که بازی PES در سالی که گذشت میدان رقابت را را به فیفا واگذار کرده بود. این بازی اگر می‌خواهد در سال جدید هواداران خود را راضی نگه دارد باید تعداد تیم‌های لایسنس شده خود را افزایش دهد، از مکانیزم‌های جدیدی برای نسخه ۲۰۲۰ رونمایی کند یا شاید هم قیمت بازی را کاهش دهد.


در گزارش‌های بعدی شما را در جریان آخرین اخبار مربوط به PES 2020 قرار خواهیم داد.

منبع : www.playfaster.rozblog.com

تعداد بازدید از این مطلب: 147
بازدید : 147

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

Ali Reza در تاریخ : 1398/03/03 - - گفته است :
دمت گرم .

کد امنیتی رفرش


براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود